دعوای بچه ها

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

سلام خواهرم دوتا بچه هفت سه ساله دختر و پنج ساله پسر داره که خیلی بدرفتار هستن وسیله ها پرتاب میکنن همدیگه خیلی کتک میزنن داد میزنن فحش میدن البته شوهر خواهرم هم خودش زیاد فحش میده و بچه ها اذیت میکنه الان یه مدت دخترش بی دلیل هی می خنده بعد می پرسی چرا می خندی جواب نمیده میخواستم بدونم روش برخورد با این بچه ها چجوریه چند وقت دیگه میره مدرسه و واقعا نمیدونیم تو مدرسه چجور کنار بیایم.چهارسال اول بچه دار نمیشدن و اینکه کلا همه دعواشون میکنن سر رفتارهای بدشون

حل شده 0
کودک نرگس 5 سال 1 پاسخ 333 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    سلام بر شما

    دوست عزیز کودکان رفتارهایی که انجام میدن نشات گرفته از از رفتارهای والدین و افراد خانواده هست   نشانه های رفتاری که از این بچه ها تو متن شما آمده نشان بر عدم تامین نیاز های اساسی ( احساس ارزشمندی.نیاز به عشق و تعلق . نیاز به آزادی و امنیت و …)  این کودکان دارد . بدون شک باید رفتار والدین با کودکان و همچنین الگوی ارتباطی مابین خودشون(زن و شوهر) مورد ارزیابی قرار بگیره  و اینکه در وهله ی اول برای ایجاد تغییر در رفتار کودکان باید با والدین آنها مشاوره تخصصی صورت بگیره.

    طبعا  تا علل و آسیبهای روابط  به درستی شناخته نشود طبعا درمان و راهکار موثر برای حل مسئله شما هم به درستی انجام نخواهد شد به همین منظور تاکید میکنم مشاوره حضوری و تخصصی رو جدی بگیرید.

     

     

    در پناه خدا….

     

    علی نژاد (واقعیت درمانگر و مشاور خانواده)

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )