مشکل با خانواده و فرق گذاشتن

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

سلام من ٣ساله ازدواج کردم و یه تازگى مادر شدم من از اول احساس میکردم پدرمادرم بیشتر به برادرم توجه داشتن اما زیاد خودمو با این فکرا اذیت نمیکردم تا اینکه ازدواج کردم خانواده همسرم خِیلی به دخترشون توجه دارن و حتى بعد ازدواجش پول تو جیبیش رو قطع نکردن همسرم همش به روم میاره که خانوادت تورو حساب نمیکنن خِیلی ناراحت میشم از طرفی هم خانوادم ناراحتم میکنن،چیکار باید کنم

در انتظار 0
خانواده زهرا مرادي 4 سال 1 پاسخ 255 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    با سلام خدمت شما کاربر گرامی

    اینکه میفرمایید تازه مادر شدید و این افکار داره اذیتتون میکنه میتونه به دلیل تداخل هرمونی بعد زایمان باشد که معمولا زودگذر است.

    اما درباب مسئله مقایسه، اینکه یک خانواده یک فرزند را بر فرزند دیگر ترجیح می دهند از آن دست مسائل غیرقابل کنترل  است. اما باید توجه داشت که در عرف و شرع ما کمک به دختر بعد ازدواج از وظایف خانواده دختر نیست و بر عهده شوهر است. اینکه همسر شما این مسئله را به روی شما می آورد دلیلش مربوط می شود به کدورت های گذشته یا می خواهد شما این مسئله را با پدر مطرح کنید تا کمک خرجی هم از طرف ایشان داده شود. برای همین بهترین جواب این است که خانواده من وظیفه ای در این زمینه ندارند چه طبق شرع و چه طبق عرف و این دلیل بر بی اهمیت بودن و توجه نداشتن نیست.

    اینکه حالا پدر و مادر شما، بقیه خواهر و برادران را بیشتر از شما دوست دارند اولا یک مسئله درون خانوادگی است و دوما باید درباره مصادیق این فکر صحبت کرد.

    برای بررسی دقیق تر میتوانید از طریق ربات تلگرامی نجوای مشاور به صورت محرمانه و ناشناس از روانشناسان ما مشاوره دریافت کنید

    آدرس ربات:

    telegram.me/najvayemoshaver_bot

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )