ارتباط عاطفی ضعیف شوهر

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

سلام .زنی ۴۰ ساله هستم . همسرم تو ایجاد ارتباط عاطفی بیشتر از حد تصور ضعیف هست.توجه ای به احساسات من نداره . بیشتر از حد تصور عصبی هست . مادر و خواهرش رو به من ترجیح میده . ولی به شدت از نظر زناشویی فعال هست و پر توقع . بر عکس من هم رمانتیک هستم و هم از نظ جنسی سرد تر از ایشون . این رابطه روابط زناشویی ما رو هم خراب کرده . چه کار کنم که تنش کمتر بشه و حداقل خودم آرامش بیشتری داشته باشم؟

در انتظار 0
ازدواج Tahad 4 سال 1 پاسخ 235 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    با سلام خدمت شما کاربر گرامی

    اولین نکته این است که زن و شوهر باید خواسته و انتظاراتشان را از یکدیگر به صورت روشن بیان کنند.

    شما باید با همسرتان در شرایط مناسب(زمانی و مکانی) صحبت کنید و با زبان نرم و صمیمی خواسته ها و نیازهای خود را مطرح کنید. در این مطرح کردن حتما لازم است از ضمیر “من” به جای “تو” استفاده کنید. مثلا به جای اینکه بگویید تو به احساسات من توجه نمیکنی، بگویید ” من دوست دارم که بیشتر به احساساتم توجه شود”

    در زمینه مسائل جنسی باید بین زن و شوهر تعادل ایجاد شد قدری ایشون متعادل تر شود و قدری هم شما فعال تر شوید که با استفاده از مشاوره سکسولوژیست و همچنین اصلاح تغذیه می توانید این تعادل را برقرار کنید.

    همچنین توجه کردن به خواسته ها و نیازهای همسرتون و محبت کردن میتواند باعث توجه بیشتر ایشون به شما شود.

    برای بررسی دقیق تر می توانید از طریق ربات تلگرامی نجوای مشاور به صورت محرمانه و ناشناس از روانشناسان ما مشاوره دریافت کنید

    آدرس ربات:

    telegram.me/najvayemoshaver_bot

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )

درباره Tahad