ثبت نام کنید

ورود

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

افزودن پرسش

ورود

ثبت نام کنید

متاهلم اما احساس تنهایی می کنم

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

من خانمی ۲۷ ساله فرزند دوم خانوادم هستم. خانه دارم و شمال زندگی می‌کنم و متاهلم. ۱۴ سال است ازدواج کردم. دو فرزند پسر دارم. به علت بی‌ اعتنایی و تنهایی در زندگیم با یک پسر ۲۴ ساله در فضای مجازی آشنا شدم. من نزدیک دوماه با این آقا رابطه داشتم. رابطمون خوب بود. او اهل قزوین بود من اهل شمال, به‌خاطر همین زیاد همدیگر را نمی‌دیدیم و بیشتر چت می‌کردیم. سه بار بیشتر همدیگر را ندیدیم. این اواخر گفت باید رابطه مان را تمام کنیم چون عذاب وجدان دارم. منم با شنیدن این حرف خیلی داغون شدم. حالم خیلی بد است, دائما دلشوره دارم و احساس تنهایی دارم. لطفا کمکم کنید.

حل شده 0
مشکلات همسرداری هما 7 سال 1 پاسخ 591 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    من قبول دارم که شما کمی زود ازدواج کرده اید یعنی در سن ۱۳ سالگی اما الان شما دو فرزند دارید و ۱۳ سال زندگی مشترک داشته اید این به این معناست که شما باید مسئولیت آن را بپذیرید و به چیزی که متضمن آن هستید عمل کنید.

    شکل دادن رابطه ای بیرون از چهارچوب خانوادگی علاوه بر مشکل شرعی, از لحاظ روانی و روحی هم برای شما مشکلاتی ایجاد می کند. تحقیقات مختلف در روانشناسی نشان می دهد که رابطه هم زمان با دو یا چند نفر حتی در زمان مجردی هم فرد را دچار اضطراب می کند چه برسد به دوران متاهلی که ضرر آن چندین برابر خواهد شد.

    تجربه نشان داده است که افراد موفق در زندگیشان چندین بار از ” نه مقدس ” استفاده کرده اند. بدین معناست که الزاما ناکامی ها در رسیدن به موارد دلخواهمان در زندگی منجر به اضطراب نمی شود و افسردگی به بار نمی آورد.

    بسیاری از مواقع فرد با نه گفتن به چیزهایی که دلش می خواد احساس توانمندی و قدرت کرده است و باعث عزت نفس در فرد شده است.

    پس شما با گفتن نه به این خواسته دلتان و قطع این رابطه به خودتان باور داشته باشید که می توانید رابطه با همسرتان را بهبود بخشید و بتوانید خواسته ها و نیازهای ارضای نشده توسط همسرتان را با او درمیان بگذارید و از او بخواهید که در این زمینه ها بیشتر مراقب شما باشد و مشکلات خود را مطرح کنید به شکل صریح تا بتوانید دوباره یک زندگی شاد و سرحال را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

    فقط بدانید که با توکل به خداوند و پناه بردن از شر شیطان و وسوسه هایش می توانید در حل این مشکل کمک بگیرید.

    مواظب باشید که همیشه نه مقدس را فراموش نکنید تا بتوانید به سعادتمندی برسید و به خواسته های آنی دلتان عمل نکنید.

    سامانه پرسش و پاسخ روان شناسی نجوای مشاور

    منبع:سپیده دانایی _دکتر مهدی دوایی

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )

درباره هما