وسواس در نحوه قبولی رابطه جنسی از سوی همسر

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

سلام علیکم.وقت بخیر.من مردی ۲۵ساله هستم که ۱ماهه ازدواج کردم.مشکلم اینه که من در مورد رابطه جنسی، میخواهم که همسرم فقط از روی علاقه و اشتیاق و نیاز واقعی،با من رابطه داشته باشد. یعنی خودش به اینکار علاقه و نیاز داشته باشد. نه اینکه بر خلاف میلش و از روی تمکین،تن به رابطه بدهد.میدانم ممکن نیست که همیشه اینطور باشد اما دوست دارم که حداقل ۹۰درصد مواقع اینطور باشد.هرچند همسرم در این گونه مواقع نشانه ای از انزجار یا بی میلی هم نشان نمیدهد اما من خودم میخوام که اون از روی نیاز و اشتیاق درونی خودش اینکار را انجام دهد. این مشکل خیلی زیاد اذیتم میکنه. به نظرتون چیکار میتونم بکنم؟

در انتظار 0
مشکلات جنسی زناشویی hamed6677 4 سال 1 پاسخ 287 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    سلام خدمت شما کاربر گرامی

    اینکه شما میخواهید در رابطه جنسی با همسرتان ، ایشون هم علاقه و تمایل داشته باشند خیلی هم خوب است.

    اما نکته ای که وجود دارد این است که شما میتوانید این را به ایشون بسپارید و از ایشون بخواهید مواردی را که شما درخواست میکنید و. ایشون به هر دلیلی تمایلی ندارند با یک جمله که توافق می کنید به شما اعلام کنند.

    اما سوال دیگر این است که چرا انقدر به این قضیه حساس هستید؟ اگر این اتفاق بیفتد چه احساسی به شما دست می دهد؟ چه فکری سراغ شما می آید؟

    آیا فکر میکنید آدم خود خواهی هستید؟ آیا این فکر که نکنه همسر شما به ارگاسم نرسد شما را اذیت می کند؟

    باید این احساس ها و افکار را شناسایی کنید و با مشاور درمیان بگذارید.

    برای بررسی دقیق تر میتوانید  از طریق ربات تلگرامی نجوای مشاور به صورت محرمانه و ناشناس از روانشناسان ما مشاوره دریافت کنید

    آدرس ربات:

    telegram.me/najvayemoshaver_bot

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )

درباره hamed6677