گرفتن شیشه شیر از بچه

گزارش
پرسش

دلیل گزارش را بنویسید

گزارش
انصراف

با سلام من صاحب دختری ۲ ساله سه ماهه هستم که از ابتدای امسال خواستم دخترم را از شیشه بگیریم و ۳ روز متوالی هم شیشه نخورد اما چون شاغلم و روزها از ۷ صبح تا ۴ بعداز ظهر دخترم پیش مادرم هست ایشون با این موضوع مخالفت کردند و دوباره بهش شیشه دادند و دو بار دیگر هم اقدام کردم و علی رغم مذاکره با مادرم باز هم موفق نبودم در نبود من شیشه را بهش می ده و دلیلش هم اینه که با شیشه شیر،آب میوه و همه نوع مایعاتی می خوره البته با لیوان هم مشکلی نداره اما با شیشه راغب تره چندتا لیوان نی دار خوشکلم براش گرفتم اما فایده نکردکمکم کنید تا بتونم به راحتی و بدون اینکه لطمه بخوره زود از شیشه بگیرمش و تازه از اون به بعد اقدام به گرفتن از پوشک کنم.ممنون

حل شده 0
کودک مادر 7 سال 1 پاسخ 585 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دلیل گزارش را بنویسید

    گزارش
    انصراف

    باسلام

    دوست گرامی تا زمانی که مادرتان همکاری نکند این مساله رفع نمی شود. خصوصا که فرزند شما امادگی کنار گذاشتن شیشه را دارد اما مادرتان همکاری نمی کند.

    اینکه رفتار دوگانه با کودکتان می شود باعث می شود که وی کنار گذاشتن شیشه را به سختی انجام دهد لذا تلاش کنید که مادرتان همکاری لازم را بکند.

    توصیه می کنم در حضور کودکتان شیشه وی را به نوعی کنار بگذارید مثلا شیشه را به گربه دهید تا ببرد و یا ان را به داخل اب بیندازد تا مثلا ماهی ها ببرند و یا شیشه را به بادکنک ببندید تا شیشه برودتا کلا خیال کودکتان راحت شود که دیگر شیشه ای وجود ندارد.

    دیگر هم در منزل مادرتان شیشه ای وجود نداشته باشد که مادرتان از ان استفاده کند تا کم کم کودکتان به این وضعیت عادت کند.

    با تشکر از تماس شما

    سامانه پرسش وپاسخ روان شناسی نجوای مشاور

    منبع:تبیان _خانم دکتر عطاریان

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ

جمع 4 بعلاوه 4 چند است ؟ ( 8 )

درباره مادر